wtorek, 16 sierpnia 2016

Vlog numer dwa na wakacjach.

Cześć! Siemanko!
Co tam słychać? Idziecie do przodu? Mam nadzieję, że nikt nie stoi!

Zapomniałam dodać tu informacji o vlogu numer dwa, który od jakiegoś czasu jest już na youtube.com. Ale może to i dobrze, bo mam też zdjęcia!


Przepraszam za skaleczony angielski :/ Wybaczcie, ciągle się uczę....

Na początku sierpnia pojechaliśmy na rodzinne wakacje! Raz w roku wyjeżdżamy całą rodziną nad morze. Tym razem znów padło na Bałtyk, dokładnie na Łebę. Z moimi rodzicami to normalne, że do ostatniego momentu nie wiemy, dokąd właściwie jedziemy. Towarzyszy nam nutka adrenaliny i ciekawości.

Trafiliśmy do Żarnowskiej, wsi koło Łeby, nad jeziorem Łebsko. Co za miejsce!


Byliśmy na Ruchomych Wydmach w Słowińskim Parku Narodowym, na plaży (Choć to raczej oczywiste), na Helu (Nie polecamy korków na mierzei), w porcie. Ten ostatni bardzo mnie zauroczył. Nigdy wcześniej nie chodziłam tak chętnie po porcie!











A jak tam Wasze wakacje? Co robicie? Gdzie byliście?

Pozdrawiam! ♥
Dara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

감사합니다 Kiitos Merci Thank you Dziękuję ;*

Wasze ulubione