środa, 22 czerwca 2016

DIY: prezent

Hej!
Przygotowani na wakacje?

Chcę Wam dzisiaj pokazać jeden z pomysłów na prezent. Nasza rodzina ma co w czerwcu świętować, bo i ja mam urodziny, i wujek, siostra z mamą imieniny, tata swój dzień. Co do upominków zazwyczaj miałam problem. Nigdy nie wiedziałam co komu dać, żeby szczerze się cieszył. Jednak od jakiegoś czasu niektórym osobom lepiej dać pieniądze. Ale co zrobić żeby nie było to takie banalne?

Szukając inspiracji na kartkę dla siostry natknęłam się na opakowania po zapałkach....

pl.pinterest.com

Postanowiłam zrobić coś w ten deseń.


Zdecydowałam się na aparat, żeby nawiązać do zainteresowań siosty.


Przykleiłam obiektyw. Okleiłam aparat na czarno.


Dodałam białe dodatki.


Na wyświetlaczu napisałam życzenia.


Do środka włożyłam pieniądze, które owinęłam białą karteczką z cytatem.

Jakie Wy macie patenty na prezenty?

Piosenka:


PS.: Adres strony nie powinien się już zmienić.

Pozdrawiam,
Dara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

감사합니다 Kiitos Merci Thank you Dziękuję ;*

Wasze ulubione