niedziela, 12 czerwca 2016

Wracam.

Cześć!
Właściwie to jest w pewnym sensie mój nowy blog, dlatego też wypada się przedstawić.

Jestem Daria, jestem nietypową nastolatką (o tym się dowiecie, jeśli postanowicie zaglądać tu częściej). Mieszkam z małym mieście na zachodzi Polski. Jestem zapaloną podróżniczką, zakochaną w językach obcych i matematyce kujonką, muzykującą w zaciszu pokoju szczęśliwą osiemnastolatką. W tym roku mam zamiar podjąć studia i w wyuczyć się na nauczycielkę.


Bloga wznowiłam z nadzieją, że na studiach będę miała dużo czasu na pisanie go (Proszę nie uświadamiać mnie, jeśli źle myślę).


Czym się interesuję?
Czytam książki, gram na wszystkim czym się da, jeżdżę gdzie mnie bilet i nogi poniosą, maluję, rysuję, rzeźbię w śniegu...


Jeżdżę na nartach, rolkach, oglądam dramy, udzielam się jako wolontariuszka, szydełkuję i majsterkuję.


W razie pytań odsyłam do zakładki "Kontakt", tam znajdziecie mojego Instagrama, Facebooka i maila.

I zostawiam Was z filmikiem.


Do następnego,
Dara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

감사합니다 Kiitos Merci Thank you Dziękuję ;*

Wasze ulubione